.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تجلیل از ۱۴۰ فرزند شاهد و ایثارگران مازندران
آیین تجلیل از ۱۴۰ نفر از فرزندان شهید و جامعه ایثارگران به مناسبت روز شهدا در ساری برگزار شد.

به گزارش شمال نیوز، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی عصر یکشنبه در مراسم تجلیل ۱۴۰ تن از فرزندان شاهد، خانواده‌های شهدا و کارکنان بنیاد شهید گفت: مجاهدان، ایثارگران، شهیدان و جانبازان کسانی هستند که برای دفاع از عزت، شرف، ناموس، دین و مملکت رفتند تا اینکه ما امروز در این شرایط آرام به‌سر برده و استقلال و آزادگی داریم، لذا این بزرگواران بر همه ما حق دارند و همه باید حق‌شناس باشیم که نشانه معرفت، فرهنگ بالا، ادب و تربیت است و مجاهدان فیض عظیم جهاد در خدا را کسب کردند.

آیت الله محمدی لائینی با اشاره به برنامه رئیس جمهور در دیدار با خانواده‌های شهدا که در روز جمعه گذشته برگزار شد، تاکید کرد: آیت الله رئیسی پای صحبت‌های خانواده‌های شهدا نشستند، در هر حال وظیفه همه مسئولان است که به این جامعه خدمت کرده و قدرشناس و حق‌شناس باشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران عنوان کرد: مطالبه جامعه ایثارگران این است که باید جامعه و دولت و نهاد امتیازهای خاصی را به اینها بدهند، مشکلاتشان تا حد ممکن برطرف و عزتشان حفظ شود، شهدا برای حفظ استقلال و عزت این جامعه رفتند و جانشان را فدا کردند باید دین خودمان را ادا کنیم.

امام جمعه ساری گفت: اگر امتیازی برای ایثارگران در بخش ورود به دانشگاه‌ها، ادارات و نهادها برای استخدام و مسائل دیگر باشد هیچ منتی بر آن‌ها نیست بلکه یک وظیفه و قدرشناسی است، در مقابل جامعه هم از این خانواده‌ها انتظار دارند که فرزندان شهدا و جانبازان هر کجا که هستند برخوردشان با ارباب رجوع متفاوت باشد.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه خانواده‌های ایثارگران توقع دارند که فرزندان آنان دیگر بیکار نبوده و مشکلی جز غم فراغ از شهیدشان نداشته باشند، اذعان داشت: البته هر دستگاه و نهادی محدودیت‌هایی دارد، گاهی قانون و گاهی اعتبار اجازه نمی‌دهد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در مراسم تجلیل از فرزندان شاهد شاغل در بنیاد، خانواده‌های شهدا بنیاد شهید، متوفی و بازنشستگان مازندران گفت: در سال ۱۴۰۱ برنامه عملیاتی در بنیاد با محوریت تأثیرگذاری دیدارها و سپاس‌ها در بین خانواده‌های جانبازان، شهدا و همچنین برگزاری نشست‌های گروهی و شنیدن درخواست‌های این جامعه در دستور کار است.

سعید کهن سال ضمن تبریک روز شهید که مصادف است با ۲۲ اسفند ماه سال ۱۳۵۸ که توسط حضرت امام (ره) نامگذاری شد و در سال ۱۳۸۳ توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی به نام روز شهید نام‌گذاری شد، یادآور شد: اگر خدمات توسط همکاران ما با عشق و علاقه در بین همکاران ما در دستگاه عصمت و طهارت ایجاد شود می‌توانیم اقدامات خوبی انجام دهیم./مهر

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.143 seconds.